Kedengaran pengerusi majlis mengumumkan hadiah yang dimenangi iaitu wang tunai berjumlah RM5 ribu dan pakej percutian untuk dua orang ke Padang. Hadiah disampaikan oleh pengerusi syarikat dan disambut oleh Nasmizan …

Lily Suriani. “Macam tu lah. Nanti aku bagi kau bonus lebih.” Firas ketawa lagi. “Aku tak nak bonus, nanti kena tolak income tax. Kau bagi aku pakej percutian ke padang. Okey jugak tu.” Terangkat kening Ahmad memandang Firas. “Hoi!

… Wang tunai sumbangan Coolink RM30,000 Kontrak sebagai artis rakaman MRU Production Sdn. Bhd. Barangan ISIM RM15,000 Barangan elektrik tajaan Panas Electronic Sdn. Bhd. RM12,000 Pakej Percutian ke padang tajaan SIFi RM8,500 …

Genap seminggu, kami pun bosan. Lagipun, dua tiga hari terakhir ini, pencinta alam itu lebih gigih mempromosi pakej percutian laut kelolaan syarikatnya. Dia terlalu banyak ber- cakap akan kehebatan diri sendiri. Laut itu tempat mainan saja; …

Lisa bertanya acuh tidak acuh. “Untuk kaulah. Kan Encik Ridwan dah janji nak hadiah- kan kau dengan pakej percutian bila projek siap!” bentak Rina yang geram melihat sikap Lisa yang tidak mahu ambil tahu. “Jangan main-mainlah, Rina.